2010年10月5日 星期二

口多多!

一個人口多多,
唔係件壞事嚟o架!
話說上次幫我照証件相嘅攝影師,
佢話我著咗件黑色衫,
所以攞特區護照時呢D相未必啱用喎! 
今日,
我去申請特區護照,
諗住去到先再影過D相啦!
嘩!好貴呀!
6張相要$40,
唔捨添!
於是一於少理,
去到counter問問著黑衫D相可唔可以用???
嘻嘻!佢話得喎!
我唔信,
攞埋張相出嚟俾佢睇???
哈哈!都話得咯!
Yeah!咁就慳番四十皮! 
為咗獎勵自己今次咁多口,
所以我去元朗合益街市,
買咗2斤D噴哂水又超新鮮生猛嘅蜆,
2斤蜆都係$36咋!
仲有4炆剩呀!








材料: 蜆2斤、蒜蓉、乾蔥蓉、辣椒仔2隻和紹酒
調味: 蒜頭豆豉醬1湯匙、蠔油1湯匙、豉油半湯匙、
老抽半湯匙、糖2茶匙、粟粉1茶匙、1碗水
做法: 將蜆用鹽水浸半小時,等佢吐吐沙先;
爆香蒜蓉、乾蔥蓉和辣椒仔,加蜆快炒數十吓,鑊邊贊1湯匙紹酒;
落調味後加蓋焗2分鐘,見蜆全開後,炒多幾下至收汁便成。
 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!