2010年10月3日 星期日

姨甥生日會!

 
我的姨甥~盧智諾,
已經是位中一學生,
不過佢成個人都好似仲係小學生咁天真活潑可愛呀!
靜靜話俾大家知啦!
我就嚟做姨媽!
因為我妹妹有咗BB,
聽講話係BB女,
母親大人一聽笑到合唔埋咀呀!
唔講咁多啦!
睇睇姨甥生日會有咩食仲好啦!

我整嘅芝士蛋糕

我整嘅黨參杞子醉雞翼和雞翼尖及涼拌炸菜腎片

外買pizza-box pizza兩個

母親大人整嘅蝦醬骨和大蝦沙律

外買沙薑雞一隻

姐姐整嘅魚肉豆腐、咖哩雜錦、蠔油生菜和唔知叫咩名嘅墨西哥菜呀!

梗係要嚟個大合照啦!

 
 
 

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!