2010年10月3日 星期日

冇啱嘅白底底呀!

哈哈!大家唔好心邪,
我唔係講衰嘢呀!
話說今日我上網book咗星期二做特區護照,
剿勻屋企都冇啱規格嘅白色底証件相,
本來有一張o架!
不過我著咗黑色衫,
唔用得呀!
激死我啦!
做護照用嘅相咁多規矩,
都係到時去到先影啦!



香煎鮫魚
材料: 鮫魚4塊、薑數片
醃料: 鹽和胡椒粉
做法: 洗淨鮫魚後,用抹手紙抹乾,用醃料醃1小時;燒熱易潔鑊落油,
滾油爆薑片後撈起落魚煎,煎魚時一定唔可以反魚,
必須煎好一面先反轉,咁就會金黃色啦!


黨參杞子醉雞翼和雞翼尖
D雞翼浸咗3日,好有酒味呀!


蝦醬炒通菜
題外話,
每逢學生影畢業相時,
個攝影師都會送番打相俾老師,
所以我年年都會影証件相o架!
俾呢幾年影落嘅相俾大家睇啦!


最左邊果張十年前影;
中間呢張3-4年前影;
白底果張今年影o架!
我覺得我影相個樣冇咩點變呀!
都扼得吓人o架!
靚女!
但係我個身形就年年變......肥呀!

 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!