2010年10月28日 星期四

懵到上心口呀!

今日我好大懵呀!
話就早上食完早餐後,
我發覺我個手提電話唔係個袋度,
不過我肯定我有帶電話出街,
即刻問同事借電話打番屋企叫老公幫我搵;
又立即打番自己個電話睇吓嚮唔嚮呀!
打第一次係嚮o架!
不過打第二三四次就飛咗落留言,
好驚呀!
因為好大機會俾人攞咗呀!
好唔開心呀!
破財唔緊要,
最最緊要係我D電話號碼呀!
於是番轉頭去餐廳搵,
又狂剿自己個袋,
係係係度啦!
原來我攞咗落袋底,
即時打番個電話話俾老公知,
仲俾老公"省"咗一餐添!




   沙爹雞柳

材料: 雞扒3塊、印尼沙爹糕
醃料: 魚露3湯匙、老抽1湯匙、糖2茶匙和粟粉1茶匙
做法: 雞扒切條或塊狀,用醃料醃2小時;用易潔鑊煎或炸雞均可;
用熱水開印尼沙爹糕至糊狀,將沙爹醬淋在雞面或點沙爹醬食均可。

 梅菜蒸鯇魚



雞湯白菜芯
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!