2010年10月27日 星期三

潮!

呢排唔知係咪我食得多嘢得滯呢???
個肚仔好似唔係咁舒服咁,
所以今日我煲咗少少潮州粥,
清清腸胃呀!
食粥梗係要炒番碟小炒嚟送粥啦!



雜錦炒粒粒
材料: 三色椒(每款半個)、蜆肉、菜脯碎、梅頭豬肉、炒香花生和薑片
醃料: 豉油、老抽、麻油、糖和粟粉(醃豬肉粒30分鐘)
調味: 蒜頭豆豉醬1湯匙和紹酒1茶匙
做法: 首先三色椒和豬肉切粒備用;蜆肉用薑片出水;
三色椒炒熟後盛起;炒豬肉粒加少許水焗至熟盛起備用;
落油爆蒜頭豆豉醬後加蜆肉快炒,贊少許紹酒,
加肉粒、三色椒和菜脯粒快炒數十下,最後加花生便成。


潮州粥

呢隻菜脯粒又幾好食喎!
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!