2010年10月20日 星期三

白汁蘑菇粟米薯仔燴雞柳!

近排我屋企個洗衣機出水好慢,
洗一機衫要成1個半鐘,
工人姐姐又唔出聲喎!
攪到晚晚都好夜先瞓呀!
老公話第日搵人整,
我話唔使啦!
應該扭開個水喉位清清D污物就得;
老公好懷疑問得唔得o架???
於是我剩係用1支棉花捧,
清清入水位,咁就攪掂咗,
依家唔使35分鐘就洗完衫啦!
唔知點解,
我好似咩都識,
但又唔係精果隻囉! 
話時話,
我覺得我依家煮呢個白汁太好味道啦!
真係有D似飲梗蘑菇湯嘅感覺呀!
老公仲問o麥唔係罐頭湯咩???





  白汁蘑菇粟米薯仔燴雞柳
材料: 雞柳3塊、薯仔3個、蘑菇8粒、粟米1碗
醃料: 豉油、糖、粟粉
白汁: 雞湯250ml、236ml低脂鮮奶1盒、麵粉和牛油各1匙羹
做法: 雞柳切大件用醃料醃30分鐘;薯仔切粒後用水煲10分鐘;
蘑菇切片備用;用易潔鑊炒香牛油加麵粉炒約2分鐘,
逐少加入叮熱嘅低脂奶慢慢攪勻;麵粉完全溶於奶後加雞湯和雞柳煮熟,
最後將煮熟嘅薯仔、蘑菇和粟米加入雞內煮至翻滾便成。


 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!