2010年10月11日 星期一

反傳統~酥炸魚肉豆腐卜!

點解我有好多篇blog裡面冇哂D相o架!
攪到得番個框框,
死得啦!
好多仲係我飲飲食食和blog聚嘅相片嚟o架!
唔通我再去影過哂D相咩???
好彩其他煮食blog仲有番個食譜係度,
最多我整多次兼影埋相,
希望可以補救到啦!
真係激死我啦!









                                       

材料: 豆腐卜$10、魚肉半斤
自制汁料: 茄汁1湯匙、鎮江醋1茶匙、白醋1茶匙、糖2茶匙和3湯匙水
做法: 將豆腐卜其中面剪開一小塊反轉,將魚肉釀入豆腐卜內;
燒熱油鑊炸豆腐至金黃色,食時點自製汁料。

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!