2010年10月10日 星期日

蒜泥白肉!

我都係鐘意食自己整嘅蒜泥白肉,
因為唔鐘意係街食果D蒜泥係生磨,
食落有少少蒜嘅辣味,
而我整呢個係將蒜蓉和乾蔥蓉先爆香嘅,
加埋支好鬼香嘅麻油,
一個字~正!






                                         
材料: 有皮腩肉、薑、蔥、紹酒、蒜頭4粒和乾蔥1粒
調味:  頭抽、糖、麻油和2匙羹凍滾水(隨個人喜好加蔥粒和辣椒粒)
做法:  將豬腩肉用薑、蔥和紹酒出水45分鐘;
取出腩肉待涼切片(可放入雪櫃雪1小時);蒜頭和乾蔥頭刴成蓉,
用油爆香蒜蓉和乾蔥蓉後,加入調味醬汁撈勻淋上面便成。

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!