2010年10月31日 星期日

雜錦臘味飯!

呢個雜錦臘味飯,
係噚日嘅午餐嚟o架!
用咗Le creuset煲飯,
真係好鬼方便,
前後15分鐘左右就有得食,
連老公都話啱啱先講煲飯,
點解咁快有得食呀!






材料: 4杯米、臘腸2條、臘肉半條和臘鴨髀1隻
調味: 豉油、老抽、糖、麻油加1湯匙清水(自製煲仔飯豉油)
做法: 臘味沖洗後備用;洗4杯米後將米放入24cm湯鍋內,
加3碗水用中火煲4-5分鐘至冒煙和蝦眼水後,將臘味放係飯面,
用中火煲至冒煙,即轉細火煲5分鐘左右,熄火焗5分鐘,
加調味和臘味斬件撈勻食得!

P.S. 小魔怪食咗一啖飯後嘅反應係:
嘩!呢D咩嚟o架???
呢D先係飯嚟吖嘛!
今晚我哋又唔煮飯啦!
因為妹妹新屋入伙,
我哋一行十人一齊出街食自助餐,
兼連食2日大閘蟹後,
我諗嚟梗我要日日食白粥嚟清腸胃呀!

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!