2010年9月16日 星期四

西餐~T骨扒!

今日我又手痕痕,
訂咗8塊T骨扒和4磅雞翼返屋企,
唉!個雪櫃又塞滿咗啦!
買咗T骨扒梗係要試吓啦!
襯老公今晚又要應酬,
煎3塊試吓先得!






 煎T骨扒配椰菜魚柳咸豬手



材料: T骨扒3塊、椰菜、蒜蓉
調味: 鹽和黑椒碎
做法: T骨扒解凍洗淨抹乾水份;用蒜蓉炒熟椰菜備用;
搽油落Le creuset grill pan 用中火熱1分鐘,並搽油在T骨扒上放落grill pan,
一面煎一面加上鹽和黑椒碎調味(兩面都要調味),每面煎約1分鐘;
煮滾自製黑椒汁淋在T骨扒面,將炒熟椰菜魚柳咸豬手伴碟便成! 
(我今次仲學人將T骨扒煎出格仔呢!)
自製黑椒汁: 蠔油、豉油、老抽、糖、粟粉、黑椒碎和水1碗

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!