2010年9月4日 星期六

最滿意的生日禮物~Le Creuset!


過埋今日,
我又大一歲啦!
好想有一份啱自己心意嘅生日禮物好耐啦!
今日終於得到啦!
一早起身就出銅鑼灣,
約埋胡李媽、太得閒、lonely和我,
齊齊去香港富豪酒店,
因為LC又開倉啦!
我哋匆匆食過栥飯豆漿後,
即刻趕去啦!
點知已經有成百人排隊;
10點開門啦!
個房好鬼細,
仲好得多人添!
大家都各自各揀自己的心頭好,
好彩我哋都買到唔少嘢!
最最最差就係排隊俾錢都排咗成個鐘,
又冇人維持秩序,
好混亂呀!












 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!