2010年9月12日 星期日

藉口!

今日係我舊曆生日!
呢輩年青人好少會記得自己舊曆生日o架!
我唔係老餅呀!
而係俾個藉口整D好嘢俾自己食之嘛!




    蒜蓉香草牛油焗全雞

材料: 冰鮮雞一隻
醃料: 蒜蓉5-6粒剁碎、鹽2-3茶匙、香草適量、牛油1湯羹(溶液)和紹酒少許
做法: 洗淨雞去頭尾開邊,用醃料醃雞半天;預熱焗爐200度15分鐘,
放焗爐最底果隔,上火焗雞背20分鐘,反轉焗雞皮面30分鐘,
焗至雞皮金黃色便成。



         XO醬青瓜炒蝦仁

材料: 急凍大蝦仁半磅、青瓜2條、蒜蓉2粒剁碎、XO醬2茶匙
醃料: 鹽半茶匙和胡椒粉
做法: 將蝦仁解凍抹乾水份,用醃料醃15分鐘;青瓜切片;
先落油爆香蝦仁至8成熟備用;再爆香蒜蓉炒青瓜加半碗水焗4-5分鐘;
落XO醬和蝦仁快炒數十下後上碟。




酥皮蘑菇湯(罐頭湯)
下次記得Le creuset開倉買多幾個兜兜先得!
好鬼好用呀!
今次焗酥皮湯,
個個都想飲呀!
最後,我和大魔怪爭贏咗呀! 

老公、小魔怪同奶奶齋飲湯冇酥皮!
 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!