2010年9月30日 星期四

詢眾要求~柱候蘿蔔炆牛筋腩!


嘻嘻!

今個星期六我唔使返工,

所以明天起一連有3日假期呀!

超開心啊!

個個blog友都話蘿蔔炆牛腩正D,

見雪櫃仲有一包牛肋條,

一於買埋蘿蔔和牛筋,

整番煲嚟食吓啦!



柱候蘿蔔炆牛筋腩
材料: 牛肋條2磅、牛筋2條、白蘿蔔1個、薑、蔥、紹酒和冰糖3小粒
調味: 柱候醬1個半匙羹
醃料: 豉油1湯匙、糖1茶匙和麻油少許
做法: 牛肋條先用薑、蔥和紹酒出水;先用醃料醃牛肋條,
凍油落Le-creuset 24cm湯煲,爆薑落牛肋條和柱候醬,
贊少許紹酒,加冰糖和1碗水,先炆牛肋條1小時後,
加入蘿蔔和牛筋炆多半小時,最後加老抽調色和粟粉埋獻便成。

(如果用普通煲炆嘅話,要落1~2碗水和炆耐少少啦!)



          我的蘿蔔牛筋腩撈粗麵(正呀!)
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!