2010年7月12日 星期一

開扒地~食KFC&涼拌炸菜腎片!

 
大小魔怪由今日起開始放暑假!
 
而嚟梗新學期佢哋會升中四啦!
 
2個仔對理科都冇咩興趣,
 
剩係鐘意睇歷史書,
 
所以如無意外佢哋都會選讀文科呀!
 
美其名話慶祝佢哋放暑假,
 
實際係由於我昨日睇波睡眠不足,
 
唔想郁唔想做,
 
所以今日叫KFC食呀!
 
1個檸辣脆雞桶餐$188、4個葡撻$16(特價)和4隻蜜蜜燒雞翼$42,
 
合共$246,
 
不過用匯豐信用咭有九折,
 
即係$221.4咋!
 


話說上網訂滿$150會有一盒薯格送,
 
但唔知有咩原因冇送嚟,
 
問問大家會會打電話追番呢???
 
而我就梗係追啦!
 
我唔係貪心,
 
只係我應該有嘅點解唔爭取!
 
打電話個店員初初話我有匯豐優惠話所以冇得送喎!
 
嘩!我D無明火又嚟啦!
 
我梗係駁佢啦!
 
明明睇到有嘢送,
 
仲寫明其他優惠可同時間使用,
 
如果唔得咪寫啦!
 
一間咁大機構點會咁o架!
 
個店員聽我講咗一大堆嘢,
 
都有D怕咗我,
 
仲話轉頭覆我添!
 
哈哈!佢真係好快覆我話電腦出錯,
 
即刻派人送過嚟呀!
 


同場加映~涼拌炸菜腎片
 
 
材料: 台灣炸菜1個半、火雞腎4個
 
調味: 泰式雞醬、雞粉、糖和麻油
 
做法: 將炸菜洗淨浸5分鐘(台灣炸菜冇咁咸,浸嘅時間較短);
 
火雞腎洗淨出水20分鐘,用冰水浸5-8分鐘;
 
將炸菜和火雞腎瀝乾水份切片放入大盒中,加調味攪勻,
 
放入雪櫃雪一晚食得!(記得洗、浸炸菜和火雞腎要用凍滾水呀!)
 
這是專登整俾同事食o架!唔知好唔好味呢???
 
咁就要等佢哋明天食過先知啦!
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!