2010年7月9日 星期五

是日小暑!

 
小暑即係小暑,
 
雖然今日都有番少少D風,
 
不過都係熱到我死死吓!
 
仲要煲埋冬瓜湯,
 
個廚房超熱呀!
 
唔想食飯食咩好,
 
梗係食沙律啦!
 
昨日除咗整咗個泰式酸辣鳳爪外,
 
我仲用新鮮粟米、薯仔、蘋果、青蘋果和青瓜粒,
 
整咗個超簡易沙律。
 
配上燒雞髀,
 
嘩!簡直透心涼到痺呀!
 


燒雞髀沙律
 

材料: 雞髀6隻
 
醃料: 叉燒醬、海鮮醬、豉油、老抽、糖、粟粉
 
做法: 將雞髀中間近骨位界開少少,用醃料醃雞髀2小時或以上;
 
預熱焗爐220度15分鐘,焗雞髀50分鐘,中途反轉焗至兩面金黃色。
 
 

 

冬瓜排骨生熟薏米瑤柱湯
 
 
荷蘭!荷蘭!
 
我係7-11抽咗2個荷蘭公仔,
 
唔通今次世界杯~荷蘭攞冠軍! 
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!