2010年7月19日 星期一

芝士肉醬焗茄子螺絲粉!

 
今日係我放暑假嘅第一個星期一,
 
真係唔明點解我都係5點幾已經醒咗,
 
超冇癮啊!
 
晨早起身便上網周圍八吓,
 
然後順便落街嘆個超標雞扒早餐,
 
嘻嘻!我唔食早餐唔安落呢!
 
 
跟住我當行晨運咁行咗去嘉湖銀座百佳超級廣場買餸,
 
一來一回出咗成身汗,
 
補番做運動條數啦!
 
係放假嘅日子,
 
如果得閒許可嘅話,
 
我會出多過一篇blog,
 
記低我呢幾日所整過嘅嘢食o架!
 
 
 
 
 

芝士焗肉醬茄子螺絲粉
 
 

材料: 茄子2條、蕃茄2個、豬肉碎$15、洋蔥半個、
 
螺絲粉1包375g、蒜蓉、有機香草蕃茄醬和芝士碎
 
醃料: 豉油、老抽、糖、粟粉、麻油和水少許
 
做法: 用醃料醃豬肉碎;蕃茄用滾水煲2分鐘後去皮切成粒;
 
洋蔥切粒;螺絲粉出水後用焗碟盛起;茄子切片煎熟備用;
 
落油炒香蒜蓉加肉碎、洋蔥、蕃茄蓉、有機蕃茄醬4湯匙和1碗水,
 
煮成肉醬加糖調味;將茄子平放在螺絲粉上,把肉醬舖在茄子面,
 
加芝士碎焗15分鐘或至表面金黃色便成。
 
 
今次我焗咗2大碟,
 
全部俾大小魔怪食哂啦!
 
一條粉都冇剩呀!
 
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!