2010年7月28日 星期三

黑色暴雨!

 
原來今日又有黑色暴雨啦!
 
我真係唔知喎!
 
我剩係知今日落雨落唔停咋!
 
可能係學校太多野整啦!
 
我哋將個課室D櫃裡嘅玩具、書和雜物等擺咗出嚟,
 
要嘅留底,唔要嘅即棄,
 
跟住又將D嘢全部放番入櫃,
 
咁就用咗我哋1日時間呀!
 
出面落雨落到七彩,
 
好彩唔使買餸,
 
因為昨日我已經買哂啦!
 



蒜香頭抽手撕雞
 
 

材料: 雞1隻、蒜蓉、薑蓉、乾蔥蓉和蔥蓉醃料: 鹽、紹酒
 
調味: 頭抽、糖、麻油和老抽
 
做法: 雞洗淨用鹽和紹酒醃半天;蒸雞25分鐘後焗多5分鐘,
 
取出待涼拆肉。將蒜蓉、薑蓉和乾蔥蓉落鑊炒香,
 
加入蔥蓉和預先調好的調味料撈入雞肉內便成。
 
 

蒜頭豆豉炒青口
 


節瓜粉絲蝦米
 
 
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!