2010年7月27日 星期二

脆炸雞軟骨!

 
今日我都算幾好彩,
 
出街3次個天都冇落雨,
 
仲有少少陽光添!
 
點知次次當我踏入門口,
 
外面已經落雨落到七彩,
 
有帶傘都會成身濕哂果種呀!
 
明天我又要開始返工,
 
準備8月初開學啦!
 
咁快就過咗11日暑假,
 
有D唔捨得呀!

 




脆炸雞軟骨
 
 

材料: 雞軟骨1磅、印尼炸粉半包
 
醃料: 美極鮮醬油、雞粉、糖、粟粉
 
做法: 洗淨雞軟骨後,抹乾水份,用醃料醃2小時;
 
印尼炸粉用凍水開勻,放入雞軟骨,用中火炸雞軟骨至金黃撈起;
 
最彼用大火回鑊再炸30秒,用抹手紙瀝乾油份上碟。
 
(隨個人喜好加椒鹽或炸蒜蓉都得)
 
 



 紅燒肉
 

做法: 加李錦記紅燒汁5匙羹和水,水需蓋過腩肉面,
 
炆腩肉1個半鐘,焗30分鐘後,再翻熱食得!
 
 

 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!