2010年7月25日 星期日

藥膳雞腳!

 
上次blog聚時,
 
藍媽媽整咗個藥膳雞腳請我哋食,
 
一個字嚟形容~正呀!
 
原來係酒樓食呢個雞腳好貴o架!
 
得果幾隻雞腳,
 
食到我到喉唔到肺,
 
唯有今日自己整咗嚟食啦!
 
整咩嘢都要多係我嘅特色,
 
整咗一大煲,
 
邊個有興趣就埋嚟食啦喂!
 
 


 


 藥膳雞腳
 

材料: 雞腳2磅、瘦肉$15、當歸10片、黨參4條、
 
紅棗20粒、龍眼肉、杞子、薑、蔥和雞湯1盒375L
 
做法: 雞腳和瘦肉用薑蔥和紹酒出水,記得幫雞腳去甲呀!
 
其他材料浸洗備用;將4碗水和1盒雞湯煲滾,
 
將材料放入煲內煲45分鐘(除杞子和雞腳);
 
最後加埋杞子和雞腳再煲多30分鐘便成。
 
 

  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!