2010年7月20日 星期二

魚露香草吞拿釀雞翼!

 
我係少年宮書城買咗本有關整雞翼嘅書,
 
啱哂大小魔怪啦!
 
因為佢哋係雞翼怪,
 
每逢我煮雞翼都啱哂佢哋胃口o架!
 
我見又未整過釀雞翼,
 
咪又試吓整囉!
 
原來拆雞翼又唔係難喎!
 
真係話易但又唔簡單啊!
 
好彩又俾我拆掂咗佢囉!
 
 
 
 


魚露香草吞拿釀雞翼
 
 
材料: 雞全翼9隻、吞拿魚、粟米粒、蒜蓉、雜香草和牙籤9根
 
醃料: 魚露3湯匙、老抽1湯匙、糖2茶匙、紹酒1茶匙
 
做法: 雞全翼去雞膇後;用剪剪開雞翼沿邊嘅肉、筋和軟骨部份,
 
然後捉緊雞翼骨順勢向下推,再將雞翼骨折斷便成功拆骨啦!
 
跟住用醃料醃雞翼半天;吞拿魚、粟米粒、蒜蓉和雜香草撈勻,
 
釀入雞翼內,用牙籤封好缺口,用鑊煎和焗爐焗嘅方法煮熟都得!
 
今次我用焗爐焗雞翼30分鐘;用鑊煎雞膇呀!
 
 





呢本就係我係中國買嘅烹飪書啦!
 
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!