2010年7月16日 星期五

中式焗羊排!

 
放假啦!放假啦!
 
忙咗成個月咁耐,
 
返埋今日終於可以抖抖囉!
 
開心!
 
今日呢餐可以講係小魔怪愛吃篇。
 
因為今日我焗羊排,
 
小魔怪聽到話焗羊排,
 
已經笑哂出嚟!
 
不過大魔怪就唔鐘意食羊,
 
所以一早講明唔食;
 
好彩今日學校老師們開扒地食pizza,
 
食剩咗大半個pizza俾我攞咗返屋企,
 
食到佢飽飽唔使再食飯呀!

 



中式焗羊排
 
 

材料: 羊排醃料: 蒜蓉、豉油、麻油和孜然粉
 
 
做法: 將羊排解凍抹乾水份,用醃料醃隔夜;預熱焗爐200度15分鐘;
 
用上火焗羊排每面15分鐘便成,每焗羊排前再灑孜然粉,超香呀!
 
 

P.S. 呢個羊排係學校凍肉商度訂o架!
 
超抵呀!咁多件都係$67.5,
 
呢排我都訂咗好多凍肉,
 
 
比街買真係平靚好多o架!
 
 
今次我又慳唔少囉!
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  
 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!