2010年7月15日 星期四

芝麻雞絲紅薯粉絲!(冷麵)

 
呢排熱到真係連煮都冇咁起勁呀!
 
最好日日有冰凍嘢食就好囉!
 
每次食親熱嘢我D汗就勁流,
 
有時我仲要開埋冷氣和風扇一齊吹先涼番咋!
 
老公都話我好誇張o架!
 
今日見打唔成風,
 
我整咗個冷麵嚟食,
 
不過唔係用烏冬、拉麵或蕎麥麵,
 
而係紅薯粉絲!
 
 
 



芝麻雞絲紅薯粉絲(冷麵)
 
 

材料: 紅薯粉絲1包(4個)、雞髀肉一塊半、青瓜半個、蛋2隻、芝麻
 
醃料: 鹽和紹酒(醃雞髀肉)
 
調味: 李錦記芝麻涼拌醬、燒汁3湯羹、蒸雞汁3湯匙、麻油
 
做法: 用醃料醃雞髀肉蒸熟後拆成雞絲備用;
 
青瓜切絲用鹽醃一會後倒出水份;將蛋煎成蛋皮後切絲;
 
芝麻炒香備用;燒熱水煮紅薯粉絲7-8分鐘,過冰水瀝乾水份上碟;
 
用麻油撈勻紅薯炒絲,把雞絲、青瓜絲和蛋絲放在紅薯粉絲面,
 
加入燒汁、芝麻涼拌醬和灑上炒香芝麻便成。
 
 
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!