2010年7月11日 星期日

好串!報串???

 
呵呵呵!
 
依家我真係懷著期待的心情等放假啦!
 
呢幾日返學唔使做教學嘢,
 
剩係安排活動與小朋友一起玩,
 
超輕鬆!
 
之不過肯定明天我一定唔夠瞓,
 
因為要較定鬧鐘,
 
2點半起身睇世界杯冠軍戰~荷蘭對西班牙!
 
荷蘭必勝!
 
 
 
 
 



沙爹雞串燒
 
材料: 雞髀肉3塊、三色椒半個、印尼沙爹糕1/3
 
醃料: 魚露3湯匙、老抽1湯匙、糖2茶匙、粟粉和麻油少許
 
做法: 將雞髀肉去皮,切成塊狀,用醃料醃半天;
 
三色樣切成塊狀;預熱焗爐200度15分鐘;
 
用鐵籤將三色椒和雞肉串起;將雞串入焗爐焗40分鐘便成,
 
記得焗20分鐘後反轉焗另一面呀!
 
最後用熱水開勻1/3印尼沙爹糕,食串燒時點沙爹汁,正呀!
 
老公又攪gag啦!
 
食完飯後,
 
老公好大聲咁話:
 
 
喂!大家快D報串啦!
 
大小魔怪都抓頭~咩報串呀???
 
哈哈!就係你哋食咗幾多串串燒呀!
 
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!