2010年7月1日 星期四

為食之禍!

 
噚晚老公剝咗3粒荔枝俾我食,
 
今日竟然喉嚨痛呀!
 
呢排真係得閒死唔得閒病,
 
星期六又要做畢業禮司儀,
 
點都唔可以俾自己病o架!
 
好彩今日放假,
 
食埋感冒藥,
 
瞓足成個下午,
 
焗一身汗,
 
希望頂得住啦! 
 
今次我真係有得睇冇得食啦!
 
人哋話感冒唔可以食雞,
 
睇住大小魔怪食得咁滋味,
 
慘情!
 


薑蔥蒜手撕雞
 
材料: 雞1隻、蒜蓉、蔥蓉和薑蓉
 
醃料: 鹽、紹酒
 
調味: 豉抽、老抽、糖、麻油
 
做法: 雞用鹽和紹酒醃半天;蒸雞25分鐘後焗多5分鐘,待涼拆肉。
 
將蒜蓉、蔥蓉和薑蓉落鑊炒香,加入預先調好的調味料內便成。
  
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!