2010年7月23日 星期五

2010澳門狂食之旅!(第一天)

 
我哋一行十人出發之前大家都好驚會落大雨,
好彩一路都係天黑黑、微微雨咋!
第一餐梗係中港城M記啦!
跟住坐中午12點船過大海~澳門啦!

  (噢!冇影到可愛的姨甥添!)
過到澳門,
天氣唔錯喎!
有少少風、冇雨,
間中仲有陽光添!
(好驚訝香港會黑色暴雨呀!)


我哋入住上年嘅財神酒店,
攞完房放低D野就去議事亭和大三巴啦!
不過首先去醫肚先,
大家都唔想食太飽,
所以去咗義順食嘢啦!

食完嘢真係冇10分鐘,
我哋又搵嘢食啦!
胡椒餅、鹽酥雞和蛋餅好正呀!

參觀完大三巴,
我哋順便買埋手信,
費事輸咗冇錢買呀!
跟住我哋抽時間又陪小朋友到漁人碼頭~打遊戲機!
嘩!連老公都玩得好投入o架!

玩完佢哋又話好肚餓,
又食啦!
真係人都顛呀!
我哋去咗搵細龜,
呢位就係細龜啦!
佢嘅炒河好出名o架!
D鑊氣好勁呀!

哈哈!食完佢哋仲話要過對面食蝦子撈麵呀!
死未!
呢間正正係細龜對面嘅六記啦!

食完班小朋友都攰,
佢哋返酒店睇電視,
我哋梗係去賭場見識見識啦!
 

 
 
  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!