2010年6月27日 星期日

懶人版~焗魚批!

 
我好鐘意上網睇煮食blog,
 
因為有好多烹飪高手係度,
 
等我可以有唔同靈感,
 
煮多D唔同款式嘅餸俾大小魔怪食嘛!
 
今日我就跟咗V女整咗個魚批,
 
V女個魚批整得好鬼靚和超吸引呀!
 
可惜有好多材料我屋企都冇,
 
惟有改改用屋企已有嘅材料啦!
 
Sorry呀V女,
 
我將妳整得咁靚嘅魚批,
 
改頭換面呀!
 
整得唔靚唔好介意呀!

 




懶人版焗魚批
 

材料: 魚柳2大塊、蝦仁1盒、薯仔4個、菠菜半斤、
 
金寶蘑菇湯1罐、牛油、鮮奶少許和芝士碎

調味: 鹽、胡椒粉做法: 魚柳和蝦仁解凍後用鹽和胡椒粉略醃;

薯仔烚熟後加鹽、牛油和鮮奶少許搓成薯蓉;菠菜洗淨後切碎;

金寶湯加半碗水煮滾備用;將魚柳、蝦仁放在焗盆內,

加菠菜和淋上蘑菇湯,最後將薯蓉和芝士碎放在魚批面,

用200度焗25-30分鐘,至表面有微微燶呀!



  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!