2010年6月23日 星期三

冰梅豬手!(話梅豬手)

 
今日老公請假去睇牙醫脫智慧齒。
 
因為老公是公務員的關係,
 
所以選擇到免費嘅政府牙科。
 
脫牙時,
 
醫生幫老公打了2支麻醉針,
 
吩咐他10分鐘後開始脫牙;
 
當10分鐘過後,
 
老公再次進入手術室,
 
佢唔係脫牙,
 
而係同醫生講:
 
 
醫生,D麻醉藥冇料到喎!點脫呀???
 
醫生即刻為老公補多2支麻醉針後,
 
即時開始脫智慧齒。
 
事後我問老公痛唔痛o架???
 
少少啦!男人忍得痛呀!
 
俾我,我暈咗好耐啦!
 
 
 

 
冰梅豬手(話梅豬手)
 
 

材料: 新鮮豬手1隻、半樽冰梅醬、咸話梅12粒、
 
蒜頭5粒、紹酒、3匙羹老抽、水2-3湯碗熱水

做法: 豬手出水;落油爆香蒜頭和豬手,贊紹酒後加3匙羹水和話梅,

爆至出香味;加半樽冰梅醬和2-3湯碗熱水(水要蓋過豬手面),

炆1個鐘頭後,加3匙羹老抽上色,炒勻後熄火焗半個鐘,再煮熱食得!


 

  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!