2010年6月13日 星期日

一年一度糭歸來!

 
一年一度糭歸來!
今日係包糭嘅大日子,
之前幾日我已經買定包糭材料,
糭葉、水草、糯米9斤、開邊綠豆4斤、咸蛋30隻、
蝦米、豬腩肉2斤半和乾蔥頭1包。
昨晚我和工人姐姐已經開始準備~剪糭葉、洗糭葉,
豬腩肉用五香粉、豉油、糖和少少紹酒醃一晚;
今朝我4點幾起身洗糯米、洗綠豆,
浸米和豆6個鐘,
加3匙羹鹽和油撈勻。
跟住烚糭葉和草、咸蛋黃開半、蝦米浸軟。
我包嘅係客家糭,
所以會先將乾蔥頭剁碎、爆香加豬腩肉和蝦米略煮。
開始包糭啦!
今年總共包咗68隻,
每轉烚咗3個鐘左右啦!
每次烚15隻,
嘩有排烚呀!
其中有8隻糭係冇咸蛋黃,
因為小魔怪唔食蛋黃呀!
P.S.今年買嘅糭葉特別靚,
       塊塊都好大塊,又冇咩爛,
       最重要係1斤$28咋!
       有D糭我用咗2塊葉已經包好啦!
       隻隻都好似枕頭咁,
       好型呀!
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!