2010年6月9日 星期三

香茅豬扒and雞翼!

 
今個星期開始,
 
大小魔怪又要早放學啦!
 
因為佢哋依家考梗試,
 
10點幾已經放學返屋企等食午飯。
 
我放咗工返嚟,
 
大魔怪第一句對我講嘅係:
 
「媽咪,好肚餓呀!」
 
「2碗飯點夠我食o架!」
 
仲哋仲將我屋企所有食得嘅嘢全部清哂,
 
2隻蝗蟲又再出動啦!
 



香茅豬扒

 

香茅雞翼
 

材料: 新鮮豬扒6件、雞翼2磅、香茅2支、蒜蓉
 
醃料: 豉油、老抽、糖、粟粉、麻油、2支香茅剪碎和蒜蓉
 
做法: 用刀背剁豬扒兩面數十下;用醃料醃豬扒1小時或以上;
 
雞翼解凍後,用醃料醃雞翼1小時或以上;用中火煎雞翼,
 
最後將香茅略炒淋雞翼面;
 
用中火煎豬扒,臨好加埋香茅一齊煎香。 
 
 
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!