2010年5月1日 星期六

吞拿魚蟹柳千島醬pizza!

 
襯今日係五一勞動節,
我梗係要勞動吓啦!
嘻嘻!大家唔好誤會我會做屋企嘢喎!
我係動手整pizza呀!
又係冇譜嘅自製搓pizza皮,
普通麵粉、鹽、糖、依士粉和油,
搓成粉糰後用保鮮紙包好,靜待1個半小時。
預熱焗爐200度15分鐘;
pizza面加千島醬、吞拿魚、蟹柳、粟米和蘑菇,
最後加pizza芝士焗20分鐘。
整咗1個大1個小都唔夠大小魔怪食呀!
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!