2010年5月29日 星期六

咖哩薯仔牛筋腩配薄餅!

 
其實我對工人姐姐要求唔高,
 
只要佢照我吩咐做嘢就得,
 
而我最憎人唔識做又唔去問,
 
到做錯哂D嘢時,
 
剩係識講唔知道。
 
話說我叫工人姐姐攞5-6粒馬蹄出嚟切碎蒸肉餅,
 
點知佢竟然將全部廿幾粒馬蹄切成蓉,
 
我D火即刻升哂上腦啦!
 
切碎哂D馬蹄用嚟做咩呀!
 
唔通日日食蒸豬肉咩!
 
激死我啦!
 
 
 
 

咖哩薯仔牛筋腩煲
 
 
材料: 牛腩、牛根、薯仔、利川咖哩汁一罐、薑片和蒜頭
 
調味: 少許豉油、糖、粟粉和水
 
做法: 牛腩和牛根用薑片和紹酒出水;爆香蒜頭後炒牛腩和牛根,
 
加調味炆1小時(水要過牛腩面);
 
落薯仔和利川咖哩汁再炆多30分鐘左右便成。
 
 
 
 

食咖哩一定唔少得食薄餅啦!
 
咖哩配薄餅一絕嚟o架!
 
我就買咗呢隻薄餅啦!
 
落少少油係平底鑊度,
 
煎至兩面金黃色,
 
好味道呀!
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!