2010年5月19日 星期三

腐皮什錦蒸雞扎!

 
每逢上茶樓飲茶,
 
大家有冇必叫的點心呢???
 
我去親飲茶都會叫蝦餃、燒賣、鳳爪和雞扎。
 
不過現在唔知道係咪自己老咗和懶咗呢!
 
好怕等位呀!
 
今日我就整咗個雞扎過吓食癮先得!
 
自己鐘意加咩落去都得o架!
 
不過我唔記得買厚火腿呀!
 
 
 




腐皮什錦蒸雞扎
 
 

材料: 雞髀肉2塊、冬菇、魚肚、珍珠筍和腐皮1塊
 
醃料: 豉油、老抽、糖、粟粉、麻油、雞粉
 
  
芡汁: 蠔油、生抽、粟粉、糖和水
 
做法: 將雞髀肉切成條狀,冬菇去蒂,魚肚浸軟出水瀝乾備用;
 
用醃料醃雞肉、冬菇和魚肚;腐皮抹淨剪厚邊和長條狀,
 
將雞、冬菇、魚肚和珍珠筍捲入腐皮內,
 
隔水蒸15分鐘,將芡汁煮滾後淋上便成。
 
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!