2010年5月15日 星期六

老翻版~意式肉丸螺絲粉!

 
原本今日帶幼稚園小朋友和家長一齊去赤柱旅行,
 
可怕天公不造美,
 
早上發出雷暴警告,
 
為著大家的安全,
 
今次旅行決定取消。
 
小朋友們好失望啊!
 
但當我們取消旅行後2小時,
 
天又放晴了,
 
玩死人啦!
 
今日我整呢個意式肉丸都唔知道係咪咁整o架!
 
因為冇譜嘛!
 
 

 
 
 


老翻版~意式肉丸茄醬螺絲粉
 
 

材料: 豬肉、牛肉和洋蔥碎、雞蛋、三色螺絲粉、
 
意粉醬1樽、芝士碎
 
醃料: 豉油、糖、粟粉、麻油、雜香草和水(少許)
 
做法: 用醃料醃豬肉和牛肉碎後,加入洋蔥碎和蛋漿攪勻;
 
螺絲粉出水備用;預熱焗爐200度15分鐘,
 
將肉碎搓成肉丸放入焗爐爐30分鐘盛起;
 
爆香蒜蓉後加肉丸、意粉醬和2碗水煮滾後,
 
(1)淋肉丸和意粉醬在螺絲粉上加芝士碎焗至金黃色;
 
(2)拌入三色螺絲粉煮多2分鐘收汁,記得上碟後灑少少香草呀!
 
 




 
P.S. 連大小魔怪都話焗肉丸好juice呀!
 
唔撈汁都一樣咁正o架!
 
  今次我用呢隻意粉醬,感覺酸咗少少,
 
所以加咗少少糖中和佢呀!
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!