2010年5月12日 星期三

人都顛呀!

 
其實我係一個怕凍又怕熱嘅人,
所以住係香港真係冇咩天氣啱我o架!
今日陪校長睇畢業禮場地,
嘩!戶外草地雖然靚,
不過7月份天氣太熱啦!
冇冷氣,人都顛呀!
(第一個係我囉!)
快快搵過另一個地方好過啦!


糖醋排骨+菜飯

糖醋排骨

材料: 金沙骨
醃料: 豉油、老抽、糖、粟粉、紹酒和麻油。
調味: 鎮江醋、糖和水2碗左右。
做法: 用醃料醃金沙骨1小時;用易潔鑊略煎金沙骨表面,
落調味炆金沙骨45分鐘至汁濃為止。

菜飯做法: 洗米後加半盒大雞湯煮飯;炒熟小棠菜,加入飯內撈拌便成。

干燒伊麵

材料: 伊麵5個、銀芽、金菇、冬菇、紅蘿蔔和蒜蓉
 
調味: 雞湯、蠔油、老抽
 
做法: 伊麵出水後瀝乾水份;冬菇浸軟切絲;紅蘿蔔切絲;
 
金菇去蒂洗淨瀝乾水份;銀芽灼一灼撈起備用;
 
爆蒜蓉炒紅蘿蔔絲後加冬菇和調味煮滾,
 
再落伊麵和金菇炆至汁濃,最後加銀芽快炒上碟。

 
 

  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!