2010年5月1日 星期六

五一勞動節!

 
唉!唔使返工嘅五一勞動節,
我又係五點幾起咗身,
同返工冇咩分別,
辛苦命啊!
一早去銀座百佳廣場買餸,
攞到我死死吓呀!
係雪櫃又俾我搵到包猴頭菇花膠湯包,
好,今日決定煲湯!

鹽焗雞

材料: 冰鮮雞一隻、鹽焗雞粉一包、老抽(上色用)
 
做法: 洗淨冰鮮雞去頭去尾抹乾水份,由雞胸剪開,
 
用鹽焗雞粉搽勻雞身內外醃半天;
 
預熱焗爐200度15分鐘,在雞面上搽少少老抽上色,
 
焗雞底20分鐘,反轉焗雞面焗20分鐘左右至雞熟便成。

鮑汁螺片燴生菜

欖菜肉碎四季豆

   猴頭菇花膠西施骨湯
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!