2010年4月7日 星期三

潮汕之旅~手信篇

 
我返咗嚟香港啦!
不過明天我又要和同事一齊上廣州,
今次我們去廣州目的是觀摩3間幼稚園,
希望能提昇我們教學質素啊!
唔講咁多啦!
俾大家睇吓我去潮汕時所買嘅手信啦!
嘻嘻!全部都係嘢食嚟o架!
今次真係攞到我手都軟埋呀!

   柑桔和佛手瓜

綠豆餅

   蝦仁菜脯粒

 豆酥~花生糖     豆潤~花生軟糖

花生酥

潮州素餅

    鹵味料

沙茶醬

  腐乳餅

咸菜、菜脯

茶葉

    崩砂

粟一燒

   咸魚仔
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!