2010年4月29日 星期四

食宵夜啦~五香肉丁炒丁(出前一丁)

 
唔知道小魔怪係咪生積,
 
佢一係唔食,一係食極都話唔飽;
 
好似今日一開飯佢話食咗嘢唔食飯啦!
 
點知道8點幾佢話肚餓,
 
要食宵夜喎!
 
唉!我又要起身整俾佢食啦!
 
嘻嘻!我又忍唔住食咗2碗添!


 



   五香肉丁炒丁(出前一丁)
 
 
材料: 出前一丁2包、五香肉丁1罐、椰菜絲
 
調味: 燒汁和頭抽
 
做法: 用熱水煮出前一丁至8成熟過冷河備用;椰菜絲出水備用;
 
爆香五香肉丁後加椰菜和出前一丁快炒,最後加調味便成。
 
 

  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!