2010年4月14日 星期三

沙茶牛肉炒芥蘭!

 
每次炒親芥蘭,
 
大小魔怪都唔肯食,
 
因為佢哋成日話D芥蘭有苦味喎!
 
我已經落咗薑汁紹酒糖嚟炒,
 
唔通要用片糖出水先夠甜咩!
 
今日我加咗D牛肉落去炒,
 
唔知啱唔啱佢哋口味呢???
 
 


沙茶牛肉炒芥蘭
 
 
材料: 牛柳肉、芥蘭、薑片、蒜蓉、沙茶醬、紹酒
 
醃料: 豉油、老抽、糖、麻油、粟粉和水(醃牛肉)
 
做法: 用醃料醃牛柳肉1小時;芥蘭切斜段用薑片出水備用;
 
落油爆香蒜蓉炒芥蘭(加糖、鹽和紹酒)後盛起;
 
落油炒牛肉至7成熟加沙茶醬和少少水,
 
快炒數十下,將牛肉放在芥蘭面便成。
 

 
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!