2010年4月10日 星期六

安慰!

 
諗諗吓,我都有成5日冇煮飯囉!
 
昨日當我返到屋企時,
 
啱啱大小魔怪食緊飯,
 
小魔怪好細聲咁同我講:
 
媽咪,我唔想食雞翼啦!
 
呢幾日食雞翼食到厭哂呀!
 
哈哈!佢哋依家先知道我呢個做媽咪偉大呢!
 
日日都諗D唔同嘅餸俾佢哋食,
 
竟然仲成日話我整得唔好味道,
 
依家見佢哋有少少掛住我D嘢食,
 
我都有少少安慰囉!
 


蒜頭豆豉帶子蒸豆腐
 
 

材料: 帶子16粒、豆腐1盒、蒜頭豆豉醬、蔥粒
 
調味: 蒸魚豉油、老抽和麻油
 
做法: 將豆腐切成16塊放在碟中,把帶子放在豆腐上,
 
將蒜頭豆豉醬鋪在帶子面上,蒸3分鐘左右;
 
用廚房紙索乾碟內水份,取出後加蔥粒,燒熱滾油淋在豆腐面,
 
把蒸魚豉油、老抽和麻油混合後,淋在豆腐上。
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!