2010年3月27日 星期六

大鄉里出城~上環生記!

 
今日我同母親大人分別自己坐巴士去維園睇花展,
我以為得我一個大鄉里唔識路,
原本母親大人同我一樣,
都係唔認路o架!
而且聽嘢仲一舊舊添!
姐夫介紹我們到上環畢街~生記食粥,
母親大人竟然聽錯係西環北街,
攪到我哋梗係去錯地方啦!
又要搭的士落上環呀!

一到上環,
我哋呢兩個大鄉里邊會搵唔到生記,
咪狂打電話俾係公司做梗野嘅姐夫求救問路囉!
哈哈!姐夫接我哋嘅電話都覺得煩到手軟呀!
我叫埋姐夫過嚟一齊食嘢,
最多我請啦!
(嘻嘻!姐夫當然答應啦!不過事後有點後悔,
因為係人都知母親大人講嘢大大聲,好失禮呀!)

原來生記都有3間,
一間食粥、一間食麵和一間食米線;
我哋唔知邊間係老舖,
所以去咗食麵果間呀!
去到好多人要排隊,
不過唔鐘意生記D伙記寸寸哋話要人齊先入得去喎!
我同母親大人唔理姐夫坐低食先!

                                             清湯牛腩牛筋麵

                                                        及第粥

                                              魚腩肉丸粥(姐夫的)

                                                         油炸鬼

姐夫仲帶我哋去買溏心皮蛋呀!好好味道呀!
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!