2010年3月18日 星期四

第一次曲奇粉整曲奇!

 
星期日買咗包曲奇粉返屋企,
等到昨晚先有時間整。
嘩!要用227g牛油搓粉喎!
咁咪好油囉!
我唔想落太多牛油,
於是加咗少少牛油和一隻雞蛋,
夠搓成糰便算,
用180度焗20分鐘,
每盆只係焗得9個咋!
總共整咗4盆,
共39個呀!
睇吓食唔食得先!

出焗啦!
我剩用上火焗,
D色水幾靚喎!
不過中間有部份軟淋淋唔脆。
大小魔怪未待涼就已經話要食啦!
食吓食吓佢哋每人食咗4-5件,
喂!亞囝,留番D嚟食吓好喎!
不過呢款曲奇都幾甜o架!
唔食得甜嘅人就唔好食啦!
 
 
 
  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!