2010年3月14日 星期日

大小魔怪15歲生日啦!

 
3月18日是大小魔怪正日生日,
同時老公亦係3月30日生日,
咁今日就一次過為三囝爺一齊做生日啦!
其實我想整好多嘢o架!
不過得一對手,
工人姐姐剩係幫手切切切,洗洗洗!
我唯有犧牲少少唔打麻雀,
密密整啦!

生日會嘅有食物:

5個藍莓muffin(小食)

東海堂生日蛋糕

豉油雞翼腸仔雜丸

香草肉醬意粉

咖哩薯仔牛根腩

沙爹雞串

  自製pizza(雞肉、蘑菇、粟米、蟹柳和千島醬)

粟米魚肚羹

泰式冇骨鳳爪

魚露焗雞全翼

大家都話D魚露烤雞翼唔夠味喎!
嘻嘻!因為我唔夠魚露又唔想落街買,
最後加少少椒鹽再焗就啱味啦!
今日任務完成,好攰呀!

2010年大小魔怪15歲生日朱家合照!


 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!