2010年2月24日 星期三

蜜汁豬肘骨!

 
自從買咗個焗爐之後,
 
我好鐘意用焗爐焗嘢食,
 
可以用少咗油外,
 
又方便又慳時間,
 
放入焗爐過一陣反反佢再焗,
 
咁就食得!
 
成日都整雞翼、雞髀或蛋糕,
 
今次我整豬肘骨。

 

 
蜜汁豬肘骨
 

材料: 豬肘骨、蜜糖
 
醃料: 叉燒醬、魚露、老抽、糖、紹酒
 
做法: 用醃料醃豬肘骨醃過夜;預熱焗爐200度15分鐘;
 
入爐焗40分鐘,20分鐘後反轉再焗;最後加蜜糖再焗5分鐘便成。
 
 

 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!