2010年2月21日 星期日

家肥屋潤~客家豬肉砵!

 
呢個豬肉砵係老公客家名菜之一,
 
佢哋過年一定食芽菇炆豬腩肉,
 
又或者呢個豬肉砵;
 
前幾日睇電視勾起咗佢嘅童年回憶,
 
仲話好想食添!
 
做老婆嘅我梗係要做番D嘢啦!
 
由於我未見過同食過,
 
真係唔知道係咩嚟o架!
 
 
 


客家豬肉砵
 
 
材料: 豬腩肉連皮、陽光豆豉和蒜頭5-6粒
 
做法: 豬腩肉洗淨抹乾,加豆豉和蒜頭,落鑊蒸1個半小時,
 
關火焗2小時;再開火蒸1個半小時,關火焗2小時;
 
如是者蒸和焗多幾次或隔日再蒸焗的話,豬腩肉和皮會變得好鬆化啦!
 


整呢個豬肉砵係好花時間o架!
 
要蒸焗好多次,
 
我昨日已經蒸焗咗3次,
 
今日又蒸焗多1次;
 
老公話食落一D都唔覺肥膩,
 
一夾豬肉和皮已經淋哂,
 
D豬肉仲吸哂豆豉嘅香味。
 
我試咗少少咋!
 
睇見到都有D怕怕呀!
 
 
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 


 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!