2010年2月16日 星期二

大年初三!

 
今日是大年初三,
大伯一家和姑奶一家會到我家拜年。
我一早去到街市買餸,
咩都未開,
剩係菜和豬肉檔開得一兩檔,
都唔知道整咩食好,
我將屋企雪櫃裡所有物資完部攞哂出嚟呀!
大家唯有將就啦!

 蒜蓉香草金菇焗雞

 腰果西芹炒雞丁

金沙骨

柱候蘿蔔炆牛腩

冬菇炆鴨掌生菜

 菜乾蘿漢果排骨湯

吃過呢餐飯後,
我會同大魔怪會返中國先,
初四晚老公和小魔怪會上嚟同我哋會合;
梗係唔只我哋4個啦!
母親大人、姐姐一家和妹好一家會齊齊返中國,
按按摩、按按腳、食食食、打打牌呀!
我哋起碼初六先返o架!
 
 
 
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!