2010年1月14日 星期四

薑蔥蒜手撕雞!

 
今日係大魔怪考試最後一日,
 
佢由放完假1月4日開始考到今日1月14日;
 
至於小魔怪就仲考梗試呀!
 
而且仲有一個星期先考完,
 
哈哈!係呢個考試期間,
 
我做咗常娥,
 
日日都"鵝"住佢哋要溫書。
 
唉!我都知係香港讀書辛苦,
 
依家教育制度係咁都冇計,
 
唯有整番D好嘢食俾佢哋啦!
 
呵番吓!
 


       

薑蔥蒜手撕雞
 
 
材料: 雞1隻、蒜蓉、蔥蓉和薑蓉醃料: 鹽、紹酒
 
調味: 豉抽、糖、麻油
 
做法: 雞用鹽和紹酒醃半天;蒸雞25分鐘後焗多5分鐘,待涼拆肉。
 
將蒜蓉、蔥蓉和薑蓉落鑊炒香,加入預先調好的調味料內便成。
 
 
 

 
 
  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!