2009年12月7日 星期一

又有抵食嘢啦!

 
每逢星期一,
 
我都比較清閒,
 
可以早早收工,
 
慢慢行街市,
 
 
(之後幾日我就急急腳買咗就走人!)
 
睇吓有冇平野買,
 
又俾我睇到海鮮檔有平價瀨尿蝦賣,
 
有幾平???
 
真係平到我唔信呀!
 
2斤只係$20咋!
 
咁平,梗係咪走雞買番2斤返屋企,
 
整個椒鹽瀨尿蝦嘆嘆先!
 
(唔知道係咪魚檔哥哥仔想早D收檔,
 
俾咗唔只2斤我呀!我要用個錫紙盆先裝得哂呀!)


 
椒鹽瀨尿蝦
 

材料: 瀨尿蝦2斤、辣椒1隻、蒜蓉和乾蔥蓉
 
調味: 椒鹽粉
 
做法: 洗洗瀨尿蝦後抹乾備用;燒熱油鑊炸瀨尿蝦至熟和皮脆盛起;
 
爆香蒜蓉、乾蔥蓉和辣椒,將瀨尿蝦回鑊快炒,
 
最後加椒鹽粉便成。
 
    
 
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!