2009年11月27日 星期五

椒鹽炸魚肉豆腐!

 
經過昨日食冷飯舊餸嘅經驗,
 
今日我整咗自己鐘意食嘅餸菜,
 
給自己一個補償!
 
不過煎魚肉豆腐時,
 
我發覺個pan開始唔聽話,
 
煎到D豆腐黑黑燶燶咁!
 
睇嚟我又要換pan,
 
哈哈!一件換2-3個pan唔係好過分呀!
 
剩番D豆腐魚肉點算???
 
唯有改用鑊炸啦!
     
 


材料:豆腐1磚、魚肉半斤、雞蛋1隻
 
調味:豉油、粟粉和胡椒粉
 
做法:將豆腐和魚肉放在大碗內,加入豉油、栗粉和胡椒粉調味後,
 
加雞蛋攪勻;落油燒紅易潔鑊後,將豆腐魚肉逐一放入鑊裡,
 
煎至炸至金黃色便成。
 
(淮鹽、椒鹽和魚露等伴食)
 
 
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!