2009年11月2日 星期一

黑椒洋蔥炒豬頸肉!

 
經過呢幾日大吃大喝的日子,
 
我真係要收心養性地食得清淡啦!
 
不過,今日行過街市,
 
俾我見到D豬頸肉喎!
 
忍唔住買返一磅返屋企,
 
整番碟豬頸肉嘆吓先!
 
嘻嘻!明天先嚟清淡啦!

 

 黑椒洋蔥炒豬頸肉
 
 

材料: 豬頸肉、洋蔥半個、蒜蓉和乾蔥蓉
 
醃料: 豉油、糖、粟粉和麻油
 
汁料: 李錦記黑椒汁1匙羹和水1匙羹
 
做法: 用醃料醃豬頸肉1小時;用易潔鑊煎煎豬頸肉兩面至熟切片備用;
 
炒香蒜蓉、乾蔥蓉後加入洋蔥炒至熟,
 
再加豬頸肉快炒後加汁料撈勻便成。
 

 
 
  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!