2009年11月17日 星期二

又食殘忍~煲仔飯!

 
今早,我嘅鼻敏感又發作,
 
攪到我4點幾又起身,
 
唉!每逢冬天我就慘啦!
 
天氣凍凍哋,
 
而且又睇睇埋埋各位blog友整嘅煲仔飯咁好味道,
 
最梗要係熱辣辣嘛!
 
心思思又整番煲先得!
 
今次唔係雞,係排骨,
 
仲要詢眾要求加多2條臘腸添!
     


臘腸排骨煲仔飯
 
材料: 3杯米、臘腸2條、排骨$25
 
醃料: 蒜頭豆豉醬、少少老抽、糖、粟粉(醃排骨用)
 
做法: 浸米一陣後,用大火煲飯至蝦眼水,
 
加臘腸和排骨在飯面上轉細火,約煮15分鐘左右,
 
間中轉轉煲的位置,使飯焦能平均D呀!
 
熄火後焗一陣(10分鐘左右),淋上豉油便成。
 
   
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!